måndag 1 april 2013

Nödvändiga frågor


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Det står "vi sjönk i gröna djup utan grund och kände ingen ängslan för kvällningens stund", ur Torka aldrig tårar utan handskar.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Jag rör vid min kudde som är lila med vitt mönster på, och väldigt gosig.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Det senaste jag tittade på var ICarly (barnprogram på Nickelodeon), när jag satt och åt frukost.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Klockan är, halv 2 kanske?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min klocka som tickar och fåglarna som kvittrar ute, och mitt påskägg som ropar "ät mig, ät mig".

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var utomhus senast igår kväll, och då var jag och Edwin påväg till pizzerian.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag tittade på mitt påskägg och tänkte nu tar jag en godisbit.

8. Vad har du på dig?
Svart linne och tjocktröja och världens underbaraste jeans som sitter sådär lagom slappt.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Drömde gjorde jag säkert, men jag kommer inte ihåg något.

10. När skrattade du senast?
Igår kväll skrattade jag senast, när jag retades med Edwin.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Just nu befinner jag mig i mitt rum och där finns allt möjligt upphängt på väggarna till exempel en drömfångare, saker jag målat, foton jag fotat, tavlor med blommor på osv.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Konstigt och konstigt...treorna på min skola hade konsert i förra veckan och då kom det fram tre killar i endast kalsonger på scen, det var väll lite lustigt kanske.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jo, tänka efter får man ju allt göra lite.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Oj, det kommer jag inte ihåg. Jag tittar nästan aldrig på film, jag blir alldeles för rastlös.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En flygel och en Volvo xc60, hehe...

16. Tycker du om att dansa?
Jag dansar aldrig seriöst, men jag tycker det är jättekul att "fuldansa".

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
En flicka skulle heta Elsa eller Rut, pojknamn vet jag inte riktigt men Emanuel eller Gabriel är väll fint. Egentligen tycker jag Samuel är det finaste pojknamnet, men det heter min bror.

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Absolut, helst hade jag bott i USA...i Florida då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren, och titta gärna in någon mer gång♥